تعداد بازديد 41
نويسنده پيام
picaro آفلاين


ارسال‌ها : 144
عضويت: 25 /4 /1393
محل زندگي: تهران
سن: 17
شناسه ياهو: sinanajari@yahoo.com
تشکرها : 142
تشکر شده : 26

بحث و تبادل نظر بهترین تیم بوندسلیگا در فصل 2014/15

به نام خدا

تاپیک مخصوص هواداران خودمونی بایرنی در این فصل جاری

به امید سه گانه

چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 03:46
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 144
عضويت: 25 /4 /1393
محل زندگي: تهران
سن: 17
شناسه ياهو: sinanajari@yahoo.com
تشکرها : 142
تشکر شده : 26

پاسخ : 1 RE بحث و تبادل نظر بهترین تیم بوندسلیگا در فصل 2014/15

بسته شدن پرونده بوندسلیگا، نگاهی به بایرن در فصلی که گذشت

FCBayern.ir-
تیم فوتبال بایرن مونیخ که از هفت هفته قبل قهرمانی خود در رقابت های بوندسلیگا را در شهر برلین و در مصاف با تیم این شهر، هرتابرلین مسجّل کرده بود، بازی های تشریفاتی خود را برای به اتمام رساندن لیگ بوندسلیگا در سال 14 - 2013 انجام داد تا در هفته پایانی این رقابت ها و در بازی با تیم اشتوتگارت، قهرمانی خود را رسما ثبت کند. با اینکه بایرن مونیخ 2 ماه پیش بعد از دریافت جام قهرمانی، پیروزی خود را جشن گرفت اما آن شادی مختصر بود و تیم مونیخی به طور کامل دیروز،جشن قهرمانی خود را در شهر مونیخ و بعد از سخنرانی سران تیم برپا کرد.
به گزارش وب سایت رسمی کانون هوادارن بایرن مونیخ در ایران; از نظر استاندارد های فوتبالی ِ هر شخصی، بایرن مونیخ، سال 14 - 2013 در رقابت های لیگ برتر آلمان را فوق العاده و با نتایج شگفت انگیز به پایان رساند. این تیم موفق شد با دریافت 90 امتیاز از 102 امتیاز در 34 بازی، و با به ثمر رساندن 94 گل و دریافت تنها 23 گل، عنوان بهترین خط حمله و دفاع چه در خانه و چه به عنوان میهمان را در بوندسلیگا کسب نماید. رکورد زودهنگام ترین قهرمانی در بوندسلیگا نیز فقط در انحصار باواریایی هاست به صورتی که آنها پیش تر در 51 سال قبل متقابلا موفق به مسجّل کردن قهرمانی خود هفت هفته قبل از اتمام لیگ شده بودند.
در ضیافتی که برای بازیکنان تیم مونیخی در یکی از تالار های شهر مونیخ تدارک دیده شده بود، ابتدا سران تیم مونیخی بر روی سن آمده و سخنرانی کردند. نکته قابل توجه این میهمانی این بود که این جشن، یک مرد تاریخی برای باواریایی ها که وی، اولی هوینس بود را به خود میدید. کارل هاینتس رومینیگه، مدیر اجرای بایرن مونیخ در ابتدای سخنان خود روبروی حدود 500 میهمان دعوت شده جدا از تعداد سران و بازیکنان تیم، عنوان کرد:"این که شما قهرمانی تیم خود را هفت هفته قبل از به اتمام رسیدن مسابقات لیگ مسجّل کنید واقعا کار آسانی نیست. رقابت در بوندسلیگا از سخت ترین رقابت های دنیاست و هرگز خسته کننده نمیشود اما ما موفقیت بزرگی در تاریخ این لیگ به جای گزاشتیم". وی بعد از گفتن این دو جمله به شدّت مورد تشویق حضّار قرار گرفت. وی قهرمانی این فصل بایرن مونیخ را در این فصل با 90 امتیاز، بعد از قهرمانی این تیم در فصل گذشته با 91 امتیاز، شگفت انگیز خواند و افزود:"من واقعا نمیدانم که بازیکنان این تیم چگونه این کار را کردند اما هرچه که بود، من بعد از این اتفاق واقعا شگفت زده شدم. تیم ما واقعا در این فصل در لیگ آماده ظاهر شد".
مهاجم سابق تیم ملّی آلمان در ادامه سخنان خود که طولانی تر از سخنان همکاران خود بود، به روشنی از عملکرد گواردیولا، سرمربی کاتلانی ِ تیم باواریایی دفاع کرد و تمجید از روند کاری او پرداخت. وی همچنین پپ را یک فرد باشکوه و مناسب برای تیم مونیخی خطاب کرد. وی افزود:"پپ با تیم سابقش بارسلونا سه بار موفق به دریافت قهرمانی در لالیگا شده بود و اینطور به نظر میرسد که در درو کردن قهرمانی های لیگ ما ( بوندسلیگا ) نیز تبهر دارد". پپ گواردیولا نیز در این مراسم و در جواب به سخنان رومینیگه گفت:"قهرمانی ما در بوندسلیگا آسان به نظر میرسید ولی واقعا اینطور نبود و تیم برای به دست آوردن این عنوان تلاش بسیاری کرد. واقعا از به دست آوردن این عنوان، احساس غرور میکنیم". گلزن دقایق آخر بازی بایرن مونیخ - اشتوتگارت، کلادیو پیزارو نیز به موافقت با گفته های سرمربی تیم برخاست و رافینیا، مدافع راست تیم مونیخی اظهار کرد:"این فصل عالی بازی کردیم و واقعا سزاوار این قهرمانی بودیم". همچنین دانته، هم ملیّتی ی رافینیا ی برزیلی نیز معتقد بود:"ما در این فصل واقعا سخت تلاش کردیم ولی هنوز یک بازی بسیار مهم پیش رو داریم".
رومینیگه همچنین در رابطه با در کلاسیکر شنبه شب که به گفته وی برای تیم خودش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت:"بازی پیش رویمان، یعنی فینال جام حذفی برابر بوروسیا دورتموند برای ما بازی بسیار سختی خواهد بود اما ما به دنبال برد هستیم. این یک چالش بزرگ است و اگر ما با موفقیت این سختی را پشت سر بگذاریم، فوق العاده خواهد بود و این فصل را بعد از حذف شدن از دور رقابت های جام قهرمانان اروپا، به فصلی شیرین برای ما بدل خواهد کرد و برای روحیه ی باواریایی ها بسیار خوب خواهد بود".

چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 03:47
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 144
عضويت: 25 /4 /1393
محل زندگي: تهران
سن: 17
شناسه ياهو: sinanajari@yahoo.com
تشکرها : 142
تشکر شده : 26

پاسخ : 2 RE بحث و تبادل نظر بهترین تیم بوندسلیگا در فصل 2014/15

گواردیولا: قهرمانی بوندس‌لیگا مهمترین دست آورد است

FCBayern.ir- سرمربی بایرن‌مونیخ می‌گوید از اینکه توانسته است نخستین قهرمانی بوندس‌لیگا را به دست آورد احساس غرور می‌کند.

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛ بایرن‌مونیخ در این فصل توانست در رکوردی جدید از عنوان قهرمانی خود در بوندس‌لیگا دفاع کند و بیست و چهارمین جام را به دست آورد و با پشت سر گذاشتن حریفان در جام حذفی یکی از برگزار کنندگان فینال برلین برابر دورتموند باشد اما در دیگر سو تیم باواریا توانست برای سومین سال متوالی در فینال لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و این ناکامی واکنش‌های تندی علیه سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ به همراه داشت.

اما پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا معتقد است قهرمانی در لیگ آلمان از هر چیز دیگر برای او در نخستین سال حضورش در خارج اسپانیا مهمتر است.

او می‌گوید:من خوشحال هستم و احساس غرور می‌کنم، شاید کسب جام لیگ برای برخی یک عنوان تکراری باشد ولی برای من اولین قهرمانی بوندس‌لیگا است، به نظر من لیگ داخلی همیشه بهترین است شما می‌توانید و مجبور هستید هر هفته بازی کنید.

در ادامه گواردیولا در مورد وضعیت بادشتوپر اضافه می‌کند ممکن است او مقابل اشتوتگارت در دقایقی به میدان برود.

"همه از اینکه بادشتوپر می‌تواند در تیم باشد خوشحال هستیم ولی ترجیح می‌دهم هیچ ریسکی در مورد او انجام ندهم ممکن است او در بازی اشتوتگارت بر روی نیمکت باشد."

چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 03:49
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !
طراحیون طراحیون



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :