تعداد بازديد 145
نويسنده پيام
parsa7 آفلاين


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

با عرض سلام

در اینجا اخبار یوونتوس قرار می گیرد

امضاي کاربر :
چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 13:08
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از parsa7 به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: samanpes &


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 1 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

روبرتو پریرا به یوونتوس پیوست

یوونتوس سرانجام سومین خرید بزرگ خود را در این فصل انجام داد و موفق شد پس از جذب آلوارو موراتا و پاتریس اورا ، روبرتو پریرا ، هافبک 23 ساله تیم فوتبال اودینزه ، را نیز جذب کند.

بیانکونری که از مدت ها قبل به دنبال این بازیکن بود در مقطعی برای جذب خوان ایتوربه این انتقال را متوقف کرد اما پس از پیوستن ایتوربه به رم بار دیگر برای جذب پریرا تلاش کرد و توانست با قراردادی قرضی به ارزش 1.5 میلیون یورو او را به تورین بیاورد.

لازم به ذکر است جزئیات قرارداد این بازیکن به گونه ای است که یوونتوس توانایی جذب او در انتهای فصل را با مبلغ 11 میلیون یورو خواهد داشت و در این انتقال فدریک سورنسن ، مدافع سوئیسی جوان و آینده دار باشگاه یوونتوس با مبلغ 3.5 میلیون یورو به اودینزه پیوست.

سورنسن 22 ساله فصل پیش را بصورت قرضی در بولونیا سپری کرد. تست های پزشکی پریرا ، فردا و یا پس فردا انجام خواهد شد و پس از آن او بصورت رسمی به هواداران معرفی می شود.

امضاي کاربر :
چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 13:11
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 144
عضويت: 25 /4 /1393
محل زندگي: تهران
سن: 17
شناسه ياهو: sinanajari@yahoo.com
تشکرها : 142
تشکر شده : 26

پاسخ : 2 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

توز: هرگز به جدايي از يوونتوس فکر نکردم مهاجم آرژانتيني يوونتوس اعلام کرد که هرگز به فکر جدايي از اين تيم نيفتاده است.تصویر: http://www5.varzesh3.com/files/Picture/00946211.jpg
کارلوس توز تأکيد کرد که هرگز به ترک يوونتوس فکر نکرده است و هشدار به باشگاه در خصوص جذب مانچيني را تکذيب کرد.

به گزارش فارس، اين بازيکن در نشست خبري عصر امروز شرکت کرد و در پاسخ به جدايي ناگهاني آنتونيو کونته در دومين روز تمرينات پيش از فصل گفت: ما بازيکنان هنوز بايد نشان دهيم که در يک تيم بازي مي‌کنيم که قهرماني‌هاي زيادي در اسکودتو دارد و ما تنها به قدرت و سختکوشي سرمربي اکتفا نکرده‌ايم. بايد قوي‌تر باشيم و نشان دهيم که به يوونتوس تعلق داريم. هرگز به فکر جدايي نيفتادم. کونته به عنوان يک مربي قهرمان بود. من فکر مي‌کنم او پيش از آنکه تصميمش را اعلام کند به آن فکر کرده بود.

گزارش‌هاي امروز حاکي از اين بود که توز به ماروتا، رئيس يوونتوس در خصوص جذب مانچيني به عنوان جانشين کونته هشدار داده و بنابراين آنها تصميم گرفتند به الگري پيشنهاد دهند.

وي در اين باره ادامه داد: هرگز با موراتا در اين باره صحبتي نداشته‌ام. روابط در باشگاه بر اساس احترام است و من فکر نمي‌کنم تفکرات يک بازيکن بتواند چيزي را تغيير دهد. کساني که اين داستان‌ها را مي‌نويسند بايد احترام بيشتري را براي ما قائل باشند. من با الگري به عنوان يک مربي آشنا نيستم اما فکر مي‌کنم بتوانيم با هم خوب کار کنيم. بايد بر روي تمرينات‌مان تمرکز کنيم تا براي رقابت‌هاي سري آ و ليگ قهرمانان آماده شويم.

توز خاطرنشان کرد: اکنون هشت کيلو سنگين‌تر شده‌ام. شرايط خوبي دارم و زماني که هم‌تيمي‌هايم بازگردند، مي‌توانيم با تمرکز اين فصل را آغاز کنيم.

گفته شده است که جدايي کونته و استراتژي نقل و انتقالات باشگاه باعث شده رم و ناپولي مدعي قهرماني در اسکودتو باشند و توز ادامه داد: زمين مسابقه به ما خواهد گفت که اين حرف تا چه اندازه درست است اما از يک چيز مطمئنم: ما قهرمان ايتاليا هستيم. همچنين فکر مي‌کنم با اين تيم مي‌توانيم براي ليگ قهرمانان مبارزه کنيم و اين شادي را به هواداران هديه کنيم.

وي در خصوص نايب‌قهرماني تيم ملي فوتبال آرژانتين در رقابت‌هاي جام‌جهاني اضافه کرد: مي‌توانستيم قهرمان شويم و همه در آرژانتين واقعا به اين موضوع باور داشتند اما آلمان در آن شب بهتر از ما بازي کرد. ما شکست خورديم زيرا توپ به سود ما به تور دروازه نچسبيد و اين اتفاق براي آنها رخ داد.

پنجشنبه 02 مرداد 1393 - 14:02
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 3 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

می خواهم در یوونتوس هم موفقیت را تجربه کنم

روبرتو پریرا بازیکن آرژانتینی جدید یوونتوس که به تازگی با بیانکونری به توافق رسیده و در تست های پزشکی هم شرکت کرده بزودی قرارداد خود را بطور رسمی با یووه امضا خواهد کرد . هافبک یووه در مصاحبه ای کوتاه در باره ی الگوهای خود و پیوستن به یوونتوس گفت :

" برای من انزو فرانچسکولی یک الگو و بُت است و مارادونا خدا "

" من از یک خانواده فقیر هستم ولی همیشه برای تحقق بخشیدن به رویاهایم مبارزه کردم و قادر بودم که تلاش کنم . من روزی که همراه اولین تیمم پا بر روی چمن گذاشتم را فراموش نخواهم کرد . این روز برای من همیشه به یادماندنی خواهد بود "

پریرا ادامه می دهد : "حالا برای چیزی که استحقاق آن را دارم در یوونتوس تلاش می کنم و می خواهم که موفقیت را در تیم جدیدم تجربه کنم "

امضاي کاربر :
پنجشنبه 02 مرداد 1393 - 20:59
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 603
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: گرگان
سن: 18
شناسه ياهو: mahdi.rostamani@yahoo.com
تشکرها : 27
تشکر شده : 83

پاسخ : 4 RE ویدال: آینده ام در یووه نامشخص است؛ به منچستر نخواهم رفت

به گزارش بخش بین المللی گل، آرتور ویدال علیرغم رد کردن شایعه پیوستن به منچستر یونایتد، اما همچنان بر آینده نا مشخص خود در یوونتوس تاکید کرد. پیشتر گل متوجه شده بود که منچستر یونایتد با مبلغ 42.5 میلیون یورو به دنبال این بازیکن 27 است. هرچند ویدال هم اکنون شانس حضور خود در الدترافورد را منتفی می داند، اما حضور او در یوونتوس نیز قطعی نیست.

وی در این باره به اسکای ایتالیا گفت: "نمی دانم که در یوونتوس خواهم ماند یا خیر اما فعلاً در تورین خوشحالم؛ در روز دوشنبه با آلگری صحبت خواهم کرد. اما قطعاً به منچستر نخواهم رفت."

تورینی ها پیشتر اعلام کرده بودند که دو ستاره خود یعنی پل پوگبا و آرتور ویدال را نخواهند فروخت. پاول ندود در این باره به توتو اسپورت گفته بود:

"برنامه ما مشخص است؛ ما می خواهیم بازیکنان برتر خود را حفظ کنیم که در صدر این بازیکنان ویدال و پوگبا قرار دارند. ما قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم، مخصوصاً ویدال. قطعا اگر پیشنهاد بالایی برای آن ها ارائه شود در مورد آن فکر خواهیم کرد اما ما نمی خواهیم قهرمانان خود را به فروش برسانیم. ما می خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز رقابت کنیم و تنها بازیکنانی را به فروش می رسانیم که در برنامه ما حضور نداشته باشند."

امضاي کاربر : ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ !!! ﮐﭙﻲ ۱۰۰ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻴﺸﺘﺮ نیس …
جمعه 03 مرداد 1393 - 01:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 5 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

صحبت های الگری بعد از شکست در اولین دیدار

مکس آلگری از وضعیت نامشخص ویدال و یا باخت در بازی دوستانه به تیمی آماتور نگران نیست. امروز اولین بازی دوستانه یوونتوس با تیم لوچنتو تحت هدایت آلگری انجام شد و یوونتوس 3-2 نتیجه را واگذار کرد.

"من می خواستم ببینیم بعد از تمرینات سخت و شدیدی که داشتیم بازیکنان چگونه بازی میکنند ، پاهای ما کمی سنگین بود. من چند روز اول حدس می زدم که اینگونه شود ، اما جو بسیار خوبی وجود دارد و همه می خواهند تا به سختی تلاش کنند. از دوشنبه ما به صورت جدی بازی خود را شروع خواهیم کرد و بعد از آن اولین بازی رسمی دوستانه ما در برابر تیم چزنا خواهد بود."

از آلگری درباره وضعیت ویدال پرسیده شد که در جواب گفت: "من نگران نیستم. او بازیکن یوونتوس است و من ریلکس هستم. من با او صحبت کرده ام ، همان طور که با بقیه بازیکنان که در نقاط مختلف جهان هستند صحبت کرده ام"

آلگری در بازی دوستانه امروز سیستم 4-3-2-1 را امتحان کرد و توضیح داد که چگونه دوره جدیدی را بعد از دوره کنته خواهد آورد.

"حرکت هوشمندانه ای نیست تا سیستمی را که به خوبی کار میکند کلا عوض کرد ، اما من تغییراتی را ایجاد خواهم کرد. چیز عادی است تا کاری که مربی مانند کنته انجام داده در یادها بماند ، اما در فوتبال و زندگی همه چیز تغییر میکند"

آلگری در مورد رقیبان یووه گفت: "ناپولی و رم رقیبان اصلی ما در رقابت ها خواهند بود ، همانطور که اینتر و میلان و فیورنتینا هستند.

یوونتوس بعد از سه اسکودتو در این فصل حضور خواهد داشت و اسکودتو چهارم نیز خوشایند است اما رقابت سختی خواهد بود"

هم چنین آلگری در مورد موراتا که تا 50 روز به علت مصدومیت نمیتواند بازی کند گفت: "او فقط یک روز با ما بود ، او بسیار بد شانس است. ما باید به جنبه مثبت آن گاه کنیم ، اینکه او از اول فصل با ما خواهد بود"

امضاي کاربر :
شنبه 04 مرداد 1393 - 13:04
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 6 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

ویدال با 60 میلیون رفتنی می شود

به گزارش گاتزا دلو اسپورت یوونتوس به ویدال گفته است که اگر مایل باشد میتواند بیانکونری را در این تابستان ترک کند. منچستر یونایتد به شدت خواهان جذب بازیکن 27 ساله یوونتوس ، آرتورو ویدال است. این در حالی است که ویدال گفته بود نمی خواهد به منچستر یونایتد برود.

و حالا گاتزا دلو اسپورت مدعی است که منچستر یونایتد آماده ارایه پیشنهاد 60 میلیون یورویی برای ویدال است. رقمی که میتواند برای یوونتوس وسوسه کننده باشد. ندود در مصاحبه اخیر خود نیز گفته بود که ویدال در یوونتوس میماند و یوونتوس تصمیمی به فروش وی ندارد.

گفته میشود که منچستر یونایتد آماده است تا به مدت 4 سال دو برابر مبلغی که یوونتوس در حال حاظر به ویدال می دهد را به وی پرداخت کند.

ویدال و پوگبا دو ستاره ای هستند که هنوز در مورد تمدید قرارداد آن ها شبهاتی وجود دارد ، با این حال روزنامه های ایتالیایی مدعی هستند که پوگبا آماده تمدید قرارداد با یوونتوس است.

امضاي کاربر :
دوشنبه 06 مرداد 1393 - 19:13
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 7 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

در حال آماده شدن هستیـم

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس امروز پس از پیروزی 0-5 یوونتوس برابر ستارگان سنگاپور در کنفرانس خبری در مورد بازی یوونتوس و آمادگی بیانکونری در تمرینات پیش فصل اینگونه گفت :

" تیم من امروز روش و سبک ِ خوبی برای بازی کردن داشت و آنگونه بود که من می خواستم . ما بخوبی در حال کار کردن در این مرحله بسیار مهم از پیش فصل هستیم "

" پیرلو بازیکن مهمی است و او اکنون در فرم عالی قرار دارد ، این آخرین بازی ما در تور آسیایی بود. حالا ما باید به خانه بازگردیم و برای شروع فصل جدید سری آ آماده شویم "

" من توز و چند بازیکن دیگر را برای جلوگیری از مصدومیت و خطر نکردن با یک تصمیم محتاطانه بیرون نگه داشتم، چرا که شرایط زمین هم خوب نبود. ویدال از هفته آینده بطور کامل با تیم تمرین خواهد کرد "

" فکر می کنم که هدف اول و اصلی ما در این فصل باید گذراندن مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باشد، بنابراین ما نیاز به آماده شدن ِ سریع برای شروعی قدرتمند و با ارائه بهترین عملکردمان داریم " گفتنی است که یوونتوس امروز توانست با 2 گل پیرلو و گل های پوگبا ، آزاموا و جووینکو حریف خود را شکست دهد .

امضاي کاربر :
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 14:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 34
عضويت: 18 /5 /1393
محل زندگي: گنبد
سن: 20
شناسه ياهو: jafar_rahimitabar@yahoo.com
تشکرها : 114
تشکر شده : 13

پاسخ : 8 RE اخبار بانوی پیر در فصل 2014-15

کونته دستیارانش را برگزید
آنتونیو کونته، مربی جدید ایتالیا تمامی اعضای کادر فنی خود را از یوونتوس انتخاب نخواهد کرد.
این مربی سابق یوونتوس دیروز مربی ایتالیا شد و قرار است به زودی نشستی خبری برگزار کند. گفته می شود او، دستیارانش را انتخاب کرده است و همه آنها همکاران سابق او نیستند. البته آنجلو آلسیو و ماسیمو کاررا از دوران حضور در یوونتوس کنار او بوده اند و در ایتالیا هم همراهی اش خواهند کرد.
این دو مربی در طی محرومیت کونته در فصل قبل شایستگیهای خود را نشان دادند و تا پایان محرومیت سرمربی یووه یوونتوس را صدرنشین سری آ کردند.
همچنین پائولو برتلی، مربی بدنساز یوونتوس هم به او می پیوندد. برتلی برای دومین بار در سال 2014 به عنوان برترین مربی بدنساز ایتالیا برگزیده شد اما یوونتوس او را اخراج کرد.
اما کونته یک مربی دروازه بانان هم می خواهد و او احتمالا از یووه نخواهد بود.

امضاي کاربر :
یکشنبه 26 مرداد 1393 - 15:55
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !
طراحیون طراحیون



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :