تعداد بازديد 91
نويسنده پيام
parsa7 آفلاين


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

اخبار آبی های لندن در فصل 2014-15

با عرض سلام

در اینجا اخبار باشگاه چلسی قرار می گیره

امضاي کاربر :
چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 18:48
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 1 RE اخبار آبی های لندن در فصل 2014-15

سسک: جاه طلبی من چیست؟ بردن همه جام ها

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، سسک فابرگاس در آستانه جام جهانی با رد کردن باشگاه سابقش آرسنال، تقریبا 6 هفته پیش با چلسی قراردادی رسمی امضا کرد و دیروز نیز به تیم چلسی اضافه شد.

سسک که هم اکنون در تمرینات چلسی در اتریش به سر می برد، در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "همه چیز واقعا خوب است. پس از تعطیلات برای آغاز تمرینات هیجان زده شده بودم. حالا اینجا هستم و همه چیز برای من خوشحال کننده است، احساس فوق العاده ای در تیم دارم و خوشحالم. می دانم که مطمئنا در لندن خوشحال خواهم بود چون این شهر را دوست دارم. برای من لندن بهترین شهر دنیاست."

سسک ادامه داد: "مهم بود که معامله قبل از جام جهانی نهایی شد. می خواستم بی مشغله باشم و بدانم فصل بعد کجا بازی می کنم. به نظرم در سن مناسبی بودم و باور داشتم که می خواهم تغییر مکان دهم. به همه پیشنهادات نگاه کردم و پس از صحبت با مربی به این نتیجه رسیدم چلسی بهترین گزینه است."

فابرگاس اضافه کرد: "بردن تیم های خوزه همیشه سخت است و بازی کردن مقابل تیمش سخت است. از نظر تاکتیکی تیم های خوزه بسیار خوبند، فشرده و منظم هستند. او بهترین بازی را از بازیکنانش می گیرد."

سسک در مورد هم وطنش دیگو کوستا و فرناندو تورس نیز حرف هایی داشت.

سسک گفت: "وقتی 18 ساله بودم شروع به بازی کردن کنار فرناندو کردم در اولین بازیم برای تیم ملی اسپانیا، پس 9 سال هست کنار همدیگر بازی می کنیم. 2 بار قهرمان اروپا شدیم و یک جام جهانی بردیم.""واقعا بازی کردن با او را دوست دارم، واقعا قوی است، پشت سر مدافعین می رود و حرکات بدون توپش فوق العاده اند. مطمئنم همکاری خوبی با همدیگر خواهیم داشت. دیگو به سرعت در سال های اخیر پیشرفت کرده. او واقعا در هر بازی یک تهدید واقعی است، فصل پیش هر سه روز یک بازی می کرد و به طور ثابت بازی های واقعا قدرتمندی از خود به نمایش می گذاشت. پشت سر دفاع می رود و حرکاتی می کند که بازیکنانی مثل من واقعا دوست دارند چون به امثال ما این فرصت را می دهد که توپ هایی مرگ بار ارسال کنیم. به نظرم او در چلسی خارق العاده خواهد بود."

سسک در پایان گفت: "جاه طبی های من؟ جاه طلبی من این است که به طور قطع همه جام ها را ببریم."

امضاي کاربر :
چهارشنبه 01 مرداد 1393 - 18:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 174
عضويت: 25 /4 /1393
محل زندگي: یه جایی
سن: 14
تشکرها : 45
تشکر شده : 82

پاسخ : 2 RE اخبار آبی های لندن در فصل 2014-15

تورس گزينه جانشيني رودريگز

با انتقال ديگو کاستا به چلسي، سران اين باشگاه انگليسي به دنبال فروش مهاجم اسپانيايي خود هستند.به نوشته روزنامه ديلي ميل، ژوزه مورينيو سرمربي چلسي از سران اين باشگاه خواسته نام فرناندو تورس را در فهرست خروجي‌هاي باشگاه قرار دهند تا با پول فروش اين بازيکن بتوانند مهره‌هاي جديد جذب کنند.چلسي براي اين انتقال به مبلغ کمتر از 20 ميليون پوند رضايت نمي‌دهد. اين در حالي که تيم‌هاي اتلتيکو مادريد و موناکو براي جذب گلزن 30 ساله چلسي ابراز تمايل کرده‌اند و قصد دارند اين مهاجم را جذب کنند.مالک موناکو قصد دارد ال نينو را جانشين جيمز رودريگزي کند که با رقم 60 ميليون پوند به رئال پيوسته است.

پنجشنبه 02 مرداد 1393 - 00:00
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 144
عضويت: 25 /4 /1393
محل زندگي: تهران
سن: 17
شناسه ياهو: sinanajari@yahoo.com
تشکرها : 142
تشکر شده : 26

پاسخ : 3 RE اخبار آبی های لندن در فصل 2014-15

مپارد در نيويورک‌سيتي معرفي مي‌شود هافبک اسبق «سه‌شير» و چلسي در کنفرانس خبري امروز به عنوان عضو جديد تيم آمريکايي نيويورک‌‌سيتي معرفي مي‌شود.تصویر: http://www5.varzesh3.com/files/Picture/00939963.jpg
فرانک لمپارد شب گذشته پس از پشت سرگذاشتن تعطيلات تابستاني وارد شهر نيويورک شد. طبق اعلام رسانه‌هاي آمريکايي قرار است در جلسه مطبوعاتي که امروز (پنج‌شنبه) در محل باشگاه نيويورک‌سيتي برگزار مي‌شود، وي به عنوان ستاره جديد تيم معرفي شود.

به نقل از فارس، وي که سال‌ها براي تيم ملي انگليس معروف به «سه‌شير» بازي کرد و تا پايان فصل گذشته عضو چلسي بود، قرار است در تيم آمريکايي همبازي داويد ويا، مهاجم معروف سابق اسپانيا شود.

در عين حال او آخرين بازيکن نامدار انتقال يافته از ليگ برتر انگليس به ليگ ايالات متحده موسوم به «ام.ال.اس» است.

پنجشنبه 02 مرداد 1393 - 13:58
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير


ارسال‌ها : 343
عضويت: 26 /4 /1393
محل زندگي: کرج
سن: 13
شناسه ياهو: jalilvandparsa
تشکرها : 16
تشکر شده : 137

پاسخ : 4 RE اخبار آبی های لندن در فصل 2014-15

آر زد پیلتس 1-1 چلسی

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها در سومین بازی پیش فصل خود به مصاف آر زد پیلتس رفتند، این اولین بازی چلسی در تور اروپایی بود.

مورینیوبا ترکیب چک، ایوانویچ، کیهیل، زوما، فیلیپه، ماتیچ، فن خینکل، براون، بیکر، صلاح و بمفورد تیمش را روانه میدان کرد و این در حالی بود که ستارگان بزرگی از جمله تورس، آزپیلیکوئتا، گری کهیل، فابرگاس و کوستا جدای از بلژیکی ها و برزیلی های چلسی، حتی بر روی نیمکت نیز قرار نداشتند چون به تازگی به تیم اضافه شده بودند و مورینیو بیشتر قصد استفاده از جوانان را داشت.

در نیمه اول براون و صلاح موقعیت های خارق العاده ای از دست دادند. عملکرد زوما، فیلیپه و ون خینکل فوق العاده بود و مورد تحسین هواداران قرار گرفتند.

مورینیو در نیمه دوم بوگای 17 ساله را به جای لویس بیکر روانه میدان کرد که بلافاصله این بازیکن جوان خود را به اثبات رساند.

در نیمه دوم آبی ها یک گل از آر زد دریافت کردند. عملکرد چلسی در این نیمه چندان تغیری نداشت و شاید اگر پتر چک حضور نداشت، بازی نتیجه ای دیگر داشت.

در دقایق پایانی ایوانویچ به خط حمله منتقل شده بود و به کمک او بوگا صاحب توپ شد، جوان فرانسوی چلسی به سمت دفاع آر زد یورش برد و به ضربه ای حرفه ای توپ را وارد دروازه الکساندر کرد تا بازی 1-1 شود.

مورینیو در این مسابقه در دقیقه 60 آکی را به جای فیلیپه، رومئو را به جای ون خینکل و سولانکی را به جای بمفورد وارد زمین کرد.

سپس کریستنسن جای براون را در دقیقه 77 گرفت و 4 دقیقه بعد ماتیچ با چالوبا تعویض شد و در پایان جان سویفت به جای محمد صلاح به میدان آمد.

بازی بعدی چلسی در تور پیشفصل اروپا، مقابل الیمپیا در روز یکشنبه هفته بعد و در اسلونی برگزار خواهد شد.

امضاي کاربر :
پنجشنبه 02 مرداد 1393 - 20:52
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير



برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی

تازه سازی پاسخ ها

کلیک کنید !
طراحیون طراحیون



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :